Zingen voor Nepal

Op 9 mei 2015 zong het popkoor Rock Vocals voor slachtoffers van de aarbeving in Nepal. Met dit benefietconcert wisten zij een mooi bedrag op te halen. Stichting Veldwerk Nepal heeft ervoor gezorgd dat het gedoneerde geld rechtstreeks bij slachtoffers terecht is gekomen.

Wilt u met uw muzikale hobby iets moois aan anderen geven, anderen laten genieten? En u heeft de opbrengsten niet volledig voor uzelf nodig… Hoe mooi is het dan om de opbrengsten in te zetten voor kansarme kinderen in Nepal.

Wij hebben flyers en kaartjes beschikbaar om eventueel mee te sturen met de toegangskaarten voor uw concert. We kunnen ook een korte presentatie verzorgen waarin we uw bezoekers vertellen over het werk van Stichting Veldwerk Nepal.

Dus mocht u een benefietconcert overwegen en ons werk een extra warm hart toe willen dragen, dan staan we u hierbij graag persoonlijk te woord: secretaris@stichtingveldwerknepal.nl

Wij helpen u graag!