Feestelijke envelop

Liever een mooie gift dan cadeautjes?

De gulle giften van gasten op uw feest wilt u graag omzetten naar kansen voor kinderen in Nepal. Natuurlijk stellen we dat enorm op prijs. Wij hebben flyers en kaartjes beschikbaar om mee te sturen met uw uitnodiging. We kunnen ook een presentatie verzorgen waarin we uw gasten vertellen over het werk van Stichting Veldwerk Nepal.

Dus mocht u geen cadeau wens voor uzelf hebben en ons werk een extra warm hart toe willen dragen, dan staan we u hierbij graag persoonlijk te woord: secretaris@stichtingveldwerknepal.nl

Verschillende mensen zijn u voorgegaan.

“Bij de verkrijging van mijn ere-doctoraat stemde het mij gelukkig de cadeau-bijdragen van mijn gasten om te zetten in scholing van arme kinderen. Veel succes met jullie mooie werk voor Nepal!”

“De collectebus die wij op ons feest hadden neergezet, zat vol met gevulde enveloppen. Wij vertrouwen jullie de mooie opbrengst graag toe. Hopelijk kunnen jullie er meerdere kinderen mee helpen.”